torsdag den 16. januar 2014

En torn i den flotte udsigt.

Det går rigtig godt med at bo her i Norge. Jeg glædes dagligt over hvad jeg ser i landskabet. Der er bare en enkelt ting, der sætter hjertet i stå. Det er når jeg ser en norsk politibil eller en betjent. Det minder så meget om den sommer, hvor Norge oplevede, den mest forfærdelige massakre på mange uskyldig unge og folk i regeringsbygningen i Oslo. Jeg spekulerer over hvor lang tid der går inden jeg kan trække vejret normalt igen og tænker på alle de familier der aldrig kan trække vejret normalt igen......jeg græder en tårer med dem.

--------------
Ordene på det sted eller den person, der udførte denne forfærdelighed, er ikke beskrevet her. Jeg ønsker  ikke, at dette indlæg kan læses ifm søgning på disse ord.
-------------

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...