onsdag den 18. december 2013

Norway here we come / Part 4. "Forløsningen"


Endelig virker det til at vi har fundet en løsning på vores store bekymring:


HVORDAN SKAL BJARNE LÆRE NORSK?…….eller lidt mere, hvordan skal Bjarne klare en hel dag alene hjemme uden sine mødre og uden at nogen kan lære ham norsk i dagtimerne.

Den kære hund er jo kun vant til, at hans mødre har halvtidsjob og har aldrig været alene hjemme særlig lang tid af gangen. Nordmændende har bare ingen fidus til andet end, at man skal arbejde fuld tid og vi har besluttet, at vi vil til at tjene nogle penge nu, så det går jo egentlig også godt hånd i hånd.

Vi søgte tidligere om at få den forkælede hund i DAYCARE. Ja, du læste rigtigt ;-)
Et firma som henter ham om formiddagen, tager ham med i skoven eller til stranden den halve dag og afleverer ham igen om eftermiddagen. Men de havde kun en plads til ham om fredagen og det er jo ikke nok til Prins Bjarne. Men i dag fik vi så kontakt til en ung dame, som skal komme og gå tur med ham de dage hvor han ikke kan komme i DAYCARE.

Det bliver ikke helt gratis, det indrømmer jeg, men forstil dig lige,
at det var din lille pode, der havde fået den helt rigtige vuggestueplads tilbudt.

Ja, der kunne du pludselig se pointen ikk ;-)


5 kommentarer:

  1. Hvor er i nogle helt fantastiske mennesker!! :-) Hold nu bøtte hvor er det bare skide hamrende fedt for prins Bjarne af Norge!! ... Godt i også tænker på ham!

    - Marlene.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var da en fantastisk tanke at vi skulle være fantastiske Marlene ;-)

      Rigtig god jul til dig og dine fantastiske kære.

      Kh Camille.

      Slet
  2. Selvfølgelig skal Bjarne i dagpleje :) For næsten 40 år siden fnisede vi meget, når min mors kusine fortalte, at hun var hundedagplejer og de børstede tænder på hundene ... hun bor i Sverige. Så det er ikke et helt nyt fænomen. Jeg er fra landet, så det er virkelig sjovt at høre om alle de tossede ting byboerne gør med deres hunde ;)

    SvarSlet
  3. Jeg har tænkt lidt over min kommentar og den kan da vist misforstås ... jeg synes, at det er fint og godt, at Bjarne skal passes mens I er på arbejde. Jeg børster selv tænder på min hund, så det er slet ikke noget der bliver fniset af hos mig i dag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Helle.

      Jeg vil bare sige dig EN ting. Jeg synes det var sjovt det du skrev og jeg kan helt sikker også godt grine af, hvordan det er vi behandler ham ;-) Så jeg misforstod ikke noget <3

      Men men I børster da vel ikke tænder på kræet, skal man også det? Ja, så må vi da ud og få købt en ORAL B eltandbørste til Bjarne ;-)

      Kh Camille.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...