fredag den 4. oktober 2013

En lille dreng blev stor nok til London.

Uh ha, måske kender nogen af jer det. Måske nogen af jer som også er 13 og 30 år gammel og mor. Lige pludselig er mindstebarnet blevet stort og man sidder der og tænker, hvordan kan jeg sende ham til London med klassen, når han lige for lidt siden gik i kondisko med velcro.

De sidste 5 år er gået så hurtigt og nu sidder han jo så i London med hans 8.klasses klassekammerater.
Jeg husker stadig da jeg bestemte, at han havde uglet hår både morgen og aften og at det var spændende at få en Fårupvaffel. Nu er han korthårdet og har voks i hårdet, ligesom de andre i klassen. Han sidder også mest ved sin computer og snakker med dem der i klassen.

Men hvis ikke I siger det til nogen, så kan jeg fortælle Jer, at min lille dreng stadig er derinde. Jeg ved det for engang imellem, når vi sidder i sofaen. Ja, så komme hans hånd i min, en hånd som nu er blevet meget større end min hånd. En hånd der er 14 år gammel og kan rejse alene til London med sin 8. klasse.


De første billeder er fra da han sidst fik en Fårupvaffel. Det sidste er fra sidste sommer i kolonihaven. Siden sidste sommer har det ikke været tilladt, at tage billeder af ham......for som han siger: Nej ellers tak Mor, du sætter dem jo bare ind, et eller andet sted" Og han har jo ret.





4 kommentarer:

  1. Hvor ser han skøn ud ❤️ Kan slet ikke forestille mig, at mine nogensinde bliver så store!
    Hvor mange unger har du, hvis man må spørge? ;-)

    Kh Eva/eskyum

    SvarSlet
  2. Tak Eva ;-).

    Ja, her må spørges om NÆSTEN alt. Jeg har William her på 14 år. Adam på 19 og Amalie på 20. Adam går på gym og Amalie holder "ferie" på en højskole, fordi hun lige skulle have en pause fra UNI.

    Måske skulle jeg vise nogle flere billeder af dem, hvis jeg kan komme til det. De har det lidt som William. Nej tak mor, ikke billeder til IG ;-)

    SvarSlet
  3. uh ja, og især når det er den sidste....kan man slet ikke forstå hvordan de er blevet så store. Men vores børn bliver de heldigvis altid ved med at være :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har helt ret Nola, det er værst når det er den sidste. Men det gjorde nu også temmelig ondt i hjertet, da den første flyttede hjemmefra, men det er en helt anden historie ;-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...