søndag den 13. oktober 2013

Skagen og Gl. Skagen part 1

Sikke en fantastisk weekendtur til Skagen, og hvor heldig har man lige lov at være med vejret, det var som om, det var en dejlig sommerdag næsten.
Vi var tidlig afsted fra Aalborg og havde hele 1. dag i skagen by. Vi spiste på havnen og shoppede hos Slagter Munch, hvor vi købte små pølsebidder, som jeg elsker. Senere gik vi tur på stranden ved grenen og nød hinanden og den dejlige dag. Ok, det er måske også lidt lyserødt skrevet, men vi havde en helt fantastisk dag....så kan vi altid skændes en anden dag



Bjarne havde også den dejligste dag, med mange danse og hoppetrin. Alle hans krumspring har jeg sat sammen til et billede i bunden af siden.

























7 kommentarer:

  1. Skønne billeder, Camille - dejligt at I havde en god tur! Næste gang jeg kommer på besøg må jeg også et smut forbi Skagen ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Marie. Ja, mon ikke også det snart er tid til at, du/I kommer herover? Tag endelig Colin med, men du må også gene komme alen, hvis han har travlt med skolen. Jeg regner med at vi kommer til fødselsdagen til december, hvis vejret holdet sig ok, så vi kan komme afsted.

      Kh Camille.

      Slet
    2. Jo, det er på høje tid, at vi kommer på besøg :) Lad os planlægge det når vi ses - håber vejret arter sig i december!
      PS. Er vild med dit nye design på bloggen - ser rigtig godt ud!

      Slet
  2. Dejlig tur og smukke fotos. Jeg kan næsten mærke vinden i håret. Man må da til havet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Katrine. Ja man kan jo nærmest blive helt afhængig af vinden i håret...afsted til havet med dig.

      Kh Camille.

      Slet
  3. Ej nogle dejlige, skønne og flotte billeder! Du er sgu da skrap med det kamera der ;)

    SvarSlet
  4. Tak Stine. Det var rigtig sødt skrevet af dig.

    Kh Camille.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...