tirsdag den 22. oktober 2013

Jeg anbefaler…Toms Lakrids Chokolade.

Toms chokolade med lakridsstykker, det er min nye last. Faktisk så meget, at jeg i dag kørte 30 km for at købe det. Jeg viste de havde det i Nibe, og så kunne Bjarne og jeg jo lige gå en tur ved stranden også.
Er du til lakridsis, vil du helt sikkert elske at lade dine smagsløg lege med det her. Vi skal jo huske at mørkt chokolade er sundt og det er lakrids og frisk luft vist også...

----
Det kan forøvrigt købes nærmest alle steder og ikke kun i Nibe City.




Hvis du kan se små skægstubbe på det nederste billede, skal du ikke have nye briller alligevel...
---
Dette indlæg er desværre ikke sponsoreret for så ville jeg nok havde fået, en masse chokolade gratis.




3 kommentarer:

  1. Åhh ha! Toms farligste opfindelse til dato!! Så skulle du prøve at bage cookies med denne chokolade i ohlala!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja My, det er helt fantastisk chokolade. Måske jeg skulle få Konen til at lave sådan nogle cookies til mig ;-). Jeg har også tænkt på, at knuse det og blande det i en gang HANSEN-is, det skal også prøves :-)

      Kh Camille.

      Slet
    2. Åhhh Hansen is med lakrids chokolade!! Jeg kan nærmest høre englene synge!! Do it og meld lige tilbage selv om jeg ingen problemer har med at forestille mig hvor skønt det må smage!

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...