mandag den 14. oktober 2013

Skagen og Gl. Skagen part 2

Efter en rigtig dejlig eftermiddag i Skagen tog vi til Gl.Skagen, hvor vi skulle overnatte på Ruths Hotel. 
Jeg var noget spændt på det, da jeg havde fornemmelsen af, at det var et ret fint sted. Jeg har ikke noget imod fine steder, jeg har bare en tendens til, at blive lidt for rebelsk (synes Konen), når det bliver for fint. Men det var lige tilpas til mig, og jeg tog skoene på igen, da vi skulle ud af restauranten. Konen synes ikke det passer sig, at man går i strømpefødder sådanne steder.

Vi fik en flot eftermiddagstur på stranden, hvor Bjarne igen fik løbet og leget rigtig meget. Om aftenen var vi også heldige af få en smuk solnedgang med i købet.

Vi skulle bo i Kunstnerhuset, da det var beregnet til gæster med hund. For kun 300,-kr fik Bjarne en fin vandskål sat frem på et underlag med logo. Ikke nok med det, så fik han en pose med BIO-hundemad, hvilket han rigtig godt kunne li.

Det var et super fint værelse, med plads til Bjarne i sengen. Hold kæft hvor han fylder og så er han jo ikke engang udvokset endnu...hvem mon fik den fantastiske ide, at den søde hvalp skulle ligge i sengen.

Vi spiste det lækreste mad, som jeg ingen mulighed har for at fortælle jer hvad var (der blev sagt mange ting på kort tid, og jeg hørte ikke rigtig efter). Udover at det var en fugl, der var blevet skudt med hagl, for Konen fandt nemlig et hagl i kødet. Der var også noget tang...men det lod jeg bare ligge, det var lidt for sprødt til mig.

Bjarne fik også tang, det var bare nede på stranden. Det var nok det der gjorde, at Konen var ude 4 gange i løbet af natten, fordi han skulle skide...ups. Hun er så sød ikke at vække mig om natten, måske fordi hun ikke gider hører på mit brok og se på mit sure fjæs, når jeg ikke får sovet igennem.




















Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...