torsdag den 10. oktober 2013

Ulla Therkelsen London, du er bare for lækker...


Ulla med eller uden tørklæde, så er hun bare for lækker.  Her i Aalborg er der langt til Ulla Therkildsen i London. Heldigvis har vi en café, som er opkaldt efter Ulla Therkelsen London. Måske skulle man tro, at det så var et fint sted med hvide duge og plads til at hænge sit fine tørklæde i garderoben. Men, nej nej. Det er alt muligt andet. Her er frisind ala en slags Nordjysk Christiania, hvad det så end er. Her er farver og fest og slængesofaer og mange afslappende timer. Du får et stort menukort, men med få retter, men retterne er kælede for og kager er der altid i lange baner. Vi kommer her ofte ikke så tit som jeg gerne ville men alligevel ofte. Jeg elsker at finde et blad, et gratis blad og sidde og læse, mens jeg spiser varmt mad, og stadig læse mens jeg drikker the og spiser kage. Priserne er helt fornuftige og specielt fordi, jeg læser blade for flere hunderede kroner, mens jeg falder ned i en af deres dovne sofaer. I aften var vi her igen og jeg tog lidt billeder, som du skal se. Jeg ved at du har været her, hvis du er fra Aalborg og omegn, men er du ikke det, så tag en tur til Aalborg og nyd lækre Ulla...
Cafeen ligger på Kastetvej 36 i Aalborgs vestlige bydel......vi ses.













Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...