fredag den 11. oktober 2013

Mette Fucking Blomsterberg

Et indlæg for os der ikke er vild med Mette Blomsterberg, men er vild med hendes kager. 

Ej, det er også for dårlig af mig, men der er bare noget ved det der perfekte hår, de perfekte negle, det perfekte køkken og de perfekte børn. Hun er jo alt det, som jeg ikke er....men hvorfor er Konen så så vild med hende ;-)
Jeg vælger at tro, at hun er vild med hendes kager, for det er jeg også og så længe Konen bager til mig og ikke Mette Fucking Blomsterberg. Ja, så går det jo nok.
-----------------
Billederne er af kagen som Konen fik ud af det og så smagte fantastisk. Af fru perfekt og børn perfekt.  Og af opskriften, som jeg ikke kan kopierer hertil, men jeg kan jo ikke gøre for hvis I kan læse den...
Velbekomme og husk mælken dertil.






5 kommentarer:

  1. Ja, hun er muligvis fucking fantastisk, men har hun måske flotte leggins med flodheste på?? Ej, det tror jeg nok ikke, hun har! Nå!

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har SÅ ganske ret Elisabeth ;-)... Men nu skal du høre noget sjovt. I morgen skal Konen og jeg til Skagen og have en overnatning på Ruths Hotel. I dag siger hun så til mig: Skat i morgen tager vi alm tøj på, når vi skal spise i restauranten ikk. (ok, jeg havde lidt sjovt/afslappet tøj på da hun sagde det). Jeg blev en anelse fornærmet, men ved godt at hun refererer til mine frottebukser i gule og hvide striber og det at jeg ofte tager skoene af, når vi sidder alt for fine steder. For derefter at gå i strømpefødder ud på deres wc. Jeg kan bare ikke lade være ;-)
      Nu skulle hun så trække lidt i land og foreslog: Skat, du kan da tage dine fine flodheste leggings på, som du selv har syet ;-)

      Men, men jeg vil gøre ALT for at leve op til det "At Være Et Alm Menneske I morgen" i 30 min i morgen, men jeg ved også at hun inderst inde synes det er lidt sjovt ;-)

      Slet
    2. Hæ hæ hæ:):) Ja, hvad gør man ikke for sin elskede;)

      Slet
  2. Tak for det! Jeg er stor beundrer af, hvor let det ser ud, når MB liiiige kreerer lidt lækkerier på 10 min primetime tv. Men vil gerne være heppekor. Når hun siger "banditten.." til halvdelen af sine køkkenredskaber er jeg klar til at sparke fjernsynet ned fra sit ophæng. :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg elsker det Katrine, jeg kan lige se for mig hvordan du raser af hende og sparker fjernsynes ned fra sit ophæng. Tak for det indre syn ;-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...