mandag den 21. oktober 2013

Husk beskyttelse...

Man skal huske at beskytte sig, hvis ikke man er milio-tæmmelig-nær. Ja, og så skal man selvfølgelig også passe på de små, så det ikke så let skeer.

Det er vores Bjarne jeg snakke om, og det at have en hundeforsikring...





Bjarne havde det dårligt i fredags og lørdag aften endte han på Dyrehospitalet City Syd Aalborg. Han havde meget ondt og årsagen var, at han havde spist en halv sutsko fra Ruths Hotel. Det var ikke nogen god ide, da den ikke selv kunne komme ud igen og derfor måtte de lukke ham op.

Han blev opereret om natten og kom hjem igen næste dag. Det er gået rigtig godt og godt for det. 
MEN MEN MEN, skulle vi selv havde betalt de 17.000.kr som det kom til at koste, ja så ved jeg ikke hvor godt det var gået. Men nu var vi heldigvis forsikret i Sygekassen Danmarks Hundeforsikring og de betaler 80% af beløbet, så det går. 

Husk at forsikre jeres dyr, hvis ikke i er millio-temmelig-nær.

----
Der findes mange forskellige forsikringer, til mange forskellige behov, så kik jer godt for, når I skal vælge.

5 kommentarer:

  1. Årh, lille Bjarne dog:(:( Vi tænkte desværre ikke over at forsikre Cash da vi fik ham som 3 årig - nu er han for gammel:(

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og Bjarne er allerede i meget bedring, måske lidt for meget. Han hænger allerede i gardinerne igen ;-)

      Slet
    2. Og bare lige for at undgå misforståelser i fht mit indlæg forleden, så var din første formodning helt rigtig:) Ane kommer ikke fra min egen æggebakke:) Det har jo absolut intet med den skønne Bjarne at gøre, men bare hvis du ikke fik set mit svar på bloggen.

      Slet
    3. Okay Elisabeth, jeg har svaret dig på dit eget indlæg nu.

      Kh Camille.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...