mandag den 18. november 2013

#18. Et billede af dig selv som barn. Photo Challenge.









Billederne er beskrevet i rækkefølgelse. 
----
Her har jeg ikke været ret gammel, vel omkring 6 mdr. Jeg sidder sammen med min farmor, og tjek da lige en fed frisure hun har.
----
De fire billeder på række er jeg fra 2 til 5 år. Jeg ser lidt sur ud ved klaveret, det var heller ikke lige mig. Ellers siges det, at jeg var et glad barn, med tilnavnet "Smilende Sussi". Ja det var da lige med undtagelse af, når mine forældre var til skolesamtaler, så var der ikke meget at smile af. Men selv synes jeg det var meget sjovt, at gå i skole, selv om lærene ikke altid, syntes det samme.
----
Den næste tre billeder er fra en hyggedag ved spisebordet. Min første skiferie. Det var til Norge med den Efterskole, som jeg gik på. En fed ferie og et fedt år.
Billedet under er fra mit teenageværelse. Jeg var meget stolt af at det var holdt så meget i rødt og hvidt. Lidt indretningsinteresseret har man vel altid været.
----
Mit børnehaveklassebillede. Hvordan fanden min mor kunne sende mig afsted med det hår, ja det er jo utroligt. Men med sådan en omgang ståltrådshår og med den tykkelse, så havde hun nok gjort hvad hun kunne.
----
Et smilende billede der næsten er fra i dag og selv idag er jeg stadig et "barn" som ofte som muligt, at jeg kan være det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...