onsdag den 6. november 2013

#6. 10 steder du gerne vil se inden du dør. Photo Challenge.

Åhhhhh ja, hvad skal det nu være. Det bliver meget nemt nogle steder som jeg har været før, for jeg er ikke altid så god til at prøve nyt, hvis jeg ved noget andet, som jeg er sikker på, at jeg er glad for, men her får du alligevel nogle bud.



1. Berlin
Ja jeg ved det, jeg har været der 100 gange før, men jeg vil gerne se det en gang mere inden jeg dør. Jeg elsker bare den by.

2. Nordkap.
Jeg vil gerne se nordkap om sommeren og opleve at det er lyst hele døgnet, men jeg vil også gerne være der, når det bliver mørkt, så jeg kan se nordlys. Jeg har set nordlys i Grønland og det var fantastisk flot.

3. Sydfyn.
Jeg har aldrig været på sydfyn, men jeg synes det ser så hyggeligt ud med alle de fine gamle huse. Jeg forestiller mig, at alt er ved det gode gamle som da Poul Richart indspillede film dernede.

4. Barcelona.
Jeg har hørt at det skulle være en rigtig hyggelig by og så siger Konen at hun gerne vil dertil, så det vil jeg vel også.

5. En græsk ø.
Du må gerne selv vælge hvilken du synes jeg skal rejse til. Jeg vil bare gerne derned for at spise noget lækkert græsk mad. Jeg vil ikke dertil i højsommeren, for jeg bliver meget nemt meget umulig, hvis der er for varmt.

6. England.
Jeg vil gerne tage på en rundtur i en lejet bil i det nordlige England. Konen og jeg var på sådan en tur i Skotland, da vi var på bryllupsrejse og det var fantastisk flot.

7. Skotland.
Ja egeltlig vil jeg også gerne tilbage til Skotland, og køre den samme tur som vi gjorde sidst.

8. New York.
Ja igen er det for Konens skyld, da hun meget gerne vil derover. Vi har begge været der, men vil gerne se det sammen.

9. Island.
Det skulle være så flot på hesteryk. Men jeg skal ALDRIG og jeg gentager gerne, ALDRIG opleve det på hesteryg. Det enste sted jeg kan lide heste, er på min pizza. Jeg er er skrækslagen for de store dyr, men øen vil jeg meget gerne se alligevel.

10. Tyrol.
Jeg vil gerne en tur til Tyrol iført LÆDERHOSEN og med et kæmpe glas øl til en oktoberfest. Jeg drikker ikke øl, men jeg synes det se så hyggeligt ud. 

Mon du bar nogle steder, som du bare SKAL se inden du dør?


2 kommentarer:

  1. Haha, men islandske heste er virkelig små! Og rare!

    Dejlig liste - jeg pønser stadig på min :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Men små eller ej, så er jeg bare bange for dem ;-)

      Jeg må over og se om du er blevet færdig med din lidte ;-)

      Kh Camille.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...