torsdag den 7. november 2013

#7. Hvor kan man følge mig / Photo Challenge


Instagram:
Instagram er mit favoritsted af sociale medier. Det er nemt, enkelt og hurtigt med respons. #ILoveIg
camillemilk

Blog:
Ja, blog det må så være min favorit nr. 2. Jeg kan godt lide, at man her kan gå mere i dybden, med både billeder og tekst. Dog synes jeg, at det er et noget sværere medie, at komme igennem på. Forstået på den måde, at det kan være svært, at blive set og få kontakt og kommentarer fra folk. Men jeg elsker, at gå på opdagelse hos andre bloggere, og husker for det meste, også at kommenterer hos dem.
www.milkogco.blogspot.dk

Facebook:
Jeg er også på facebook, men nok mest for at kunne skrive en mail, til min mor ind imellem. Facebook er ellers kommet til at kede mig. Jeg har jo set, hvad der er blevet af de gamle klassekammerater, og set at vi stadig ikke har meget tilfælles.
Jeg hedder Camille Milk Stewart-Bermann

Hvis du er meget interesseret kan du også få lov at følge efter mig en eftermiddag eller to, hvis du vel at mærke kommer til Aalborg, for det er mig HOOD.

3 kommentarer:

  1. Hej Camille - måske kan du huske mig fra ig? hvor jeg følger dig i tykt og tyndt. Jeg har fulgt din blog et stykke tid, men desværre er jeg dårlig til at få skrevet kommentarer ... det vil jeg forsøge at ændre. Jeg ledte efter dig på facebook, hvis vi nu skulle gå linen ud, men fandt dig ikke. Jeg lover, at jeg vil forsøge at blive bedre til at kommentere.

    SvarSlet
  2. Hej Helle, ja selvfølgelig kan jeg huske dig. Jeg er glad for at du også har lyst til, at læse hvad jeg skriver her. Du skal også være meget velkommen til at kommenterer, det gør det hele lidt mere levende :-)

    På FB hedder jeg camille milk stewart-bermann (det er mit fulde navn).
    Jeg har ændret mit indlæg, så der nu er et link til FB, så det skulle være nemmere. Du er meget velkommen ;-)

    Kh Camille.

    SvarSlet
  3. Jeg er "kun" med på IG og blog :-) Facebook kan jeg ligesom ikke blive varm på og syntes at det i forvejen er svært nok at komme omkring alle dem man gerne vil på de to andre medier.
    Rigtig herlig torsdag til dig :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...