fredag den 8. november 2013

#8. 10 ting du ønsker dig. Photo Challenge.



1. En Mackrolinse til mit Samsung NX300 kamera. KUN 4500,-kr. Så det bliver hverken i dag eller i morgen.

2. Et 2 personers telt fra FJALRAVEN. Jeg får det nok aldrig brugt, men der er ting, det kunne bare være dejligt at have.

3. En Iphone 5S ikke i guld, men af guld, tak.

4. Min egen vaskemaskine. Ok, jeg vil godt dele med Konen, men ikke med resten af ejendommen.

5. En NISSAN Qashqai i sort, med et kæmpe hundebur bagi.

6. En original GUDRUN og GUDRUN strikketrøje. Men det er for latterligt, at de skal ha 2900,- kr for den. Jeg overvejer at lære at strikke.

7. En Mac Mini til at se film på vores tv fra. Lidt overflødigt med alt det her HBO og NETFLIX og taget i betragtning af,  at vi har et Appletv, men det er fedt lir.

8. En TINTIN-raket, en af dem der er nummereret og desværre koster fra 500,-kr og opefter. Den kan jeg desværre simpelthen ikke finde nogen undskyldning for at købe.

9. 3 måneders ferie i Berlin sammen med Konen og Bjarne, hvor vi skal spise indisk mad mindst en gang om dagen. Du kan se mit yndlingsspisested for indisk mad i Berlin her.

10. Fred på jorden, det må jeg vist også lige have med. Det er der vist mere behov for, end mine ønsker.

-----

Den her opgave den var da virkelig nem, for der er jo altid 1000 ting af tage af.



4 kommentarer:

  1. Raketten er så fed - min kæreste er stor Tintin-fan, så han ævler også tit om at den er alt for dyr (;

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Sig til ham at han som start kan købe en lille en i plastik til 50,-kl ;-). Hvis ikke han allerede ved det, så har de rigtig mange TINTIN ting i butikken i krydset på Boulevarden, lige over for 3-butikken. Det gamle POSTERLAND.
      Jeg har købt små figurer derinde og tænker at næste køb, bliver en af deres TINTIN-biler.

      Kh Camille.

      Slet
  2. Haha, synes det er nogen gode ønsker!! Har lige opdaget din blog, og elsker allerede din meget underholdende måde at skrive på! :) har forøvrigt også været i Henne UDEN netforbindelse i en uge i sommers (whyyy?!), oh ve og skræk - hvorfor sætter man ikke nogen Master op?!?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hjertelig velkommen til min blog Katrine.

      Ja, hvem finder dog på at opretholde en landsdel som egnet til mennesker, når der ikke er netforbindelse ;-)

      Kh Camille.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...