lørdag den 2. november 2013

Jeg anbefaler…Fototaske fra Lowepro.



Nu tror jeg faktisk, at jeg har fundet den perfekte fototaske, indtil jeg finder en der er endnu bedre.

Den hedder Passort Sling og er fra Lowepro.
Du finder den på deres hjemmeside her.

Jeg har købt den hos Japan Foto, som fik den hjem til mig for 375,- kr for den gamle model. Der er ganske vist kommet en ny, men jeg kan kun se at forskellen er, en farvet kant og derfor valgte jeg den gamle. Den nye kunne han få hjem til 450,-kr.

Jeg bilder mig selv ind, at både tasken, og mig bærende tasken er smart, lidt ligesom hende på billedet

Men det er slet ikke det smarteste ved den. Det er at det, efter min mening ikke ligner en fototaske, og at der kan være plads til andet end fotoudstyr i den. Den har endda en lynlås, som gør at den yderligere kan udvides…….det er fandeme smart du.

Den kan også bæres på maven mens du fotograferer og derved har du et underlag, når du skifter fra en linse til en anden. Den har inge flap, som du skal døje med at flippe frem og tilbage, når du åbner. Velcro er der heller ikke. Dejligt for jeg HADER lyden af velcro og at kradse mig på det.


Der er små og mellemstore lommer, både inden i og uden på tasken. Der er også plads til en drikkeflaske eller termoflaske i enden af den. Måske mangler den lige en lynlåslomme på yderside, en lomme som man fx kunne have sin mobiltelefon sikkert i.


Jeg må sige at den kan jeg kun anbefale, som den bedste jeg har fundet ind til videre, men ved jo aldrig hvad der eller kunne vente derude, og nr. 3 er nok ikke den sidste kamerataske som jeg køber.

----

Dette indlæg er ikke sponsoreret og det er for dårligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...