søndag den 24. november 2013

#24. Mig og mine veninder / Photo Challenge

Sys Bjerre synger om alle hendes veninder, det gør jeg ikke så meget.

Jeg har faktisk kun en rigtig tæt veninde og det er min kone. Jeg ved ikke hvorfor det er blevet sådan, men det er som om jeg bare har nok i hende i forhold til nærhed og venskab og snak og oplevelser osv. Jeg har haft veninder tidligere og også meget tætte, men alle er blevet til distance venskaber, efter jeg fandt sammen med Konen. Måske er jeg bare sådan en af dem der, der glemmer veninderne, når jeg får en kæreste. De der tralse nogen som vi alle kender. Og så gider man dem ikke, når kæresten er blevet hverdag igen. Jeg er bare aldrig kommet dertil, hvor Konen er blevet hverdag. 

Vi har veninder sammen Konen og jeg, folk som vi besøger og spiser parmiddage med og opfører os rigtig paragtige med.

Hvis jeg skal fremhæve nogle veninder som er kommet ind i mit liv, her i løbet af det sidste års tid. Ja så er det faktisk nogen af alle dem her under. Det er mine veninder på instagram. Dem har jeg det rigtig sjovt sammen med. De følger mig og jeg følger dem, vi ser hinandes hverdage som måske ikke altid er andet end for kameraet og jeg hygger mig rigtig meget med det. Jeg elsker at tonen altid er positiv og opmuntrende og støttende. Og hvis den ikke var det, ja så kunne man jo lige så godt, havde beholdt veninderne fra 6. kl. Der hvor man bagtalte hinanden og stjal hinandens kærester.....nej så hellere dem der beriger mit liv med positive ting. Jeg ved jo godt, at det ikke altid er som billederne viser, men jeg tænker at de er jo ikke løgn, det er bare som vi gerne ville fremstå og det er der ikke noget galt i i min verden.

Verden er blevet digital og hvis vi kan li det og det beriger os, ja så er det vel godt nok ikk?


---
Bliv endelig ikke ked af det, hvis dit billede ikke er her. Der kunne kun påføres 100 stk i den her collage.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...