tirsdag den 5. november 2013

#5. Hvilken bog læser du lige nu. Photo Challenge

Faktisk læser jeg ikke så meget for tiden. Ja, skal jeg være helt ærlig er det nok ved at være et halvt år siden jeg sidst har læst en bog. Jeg har tidligere læst rigtig mange bøger, men jeg tror bare det her computernoget er kommet til, at tage mere og mere af min tid.
Jeg forsøgte mig på et tidspunkt, at købe en bog til min smartphone, for på den måde at kunne læse, når jeg sad og ventede nogle steder. Det blev bare ikke rigtig til noget, fordi jeg tager jo godt nok min mobil op af lommen, men så skal jeg lige tjekke INSTAGRAM og BLOGLOVIN og MAIL og KALENDEREN og vupti så er tiden gået og jeg nåede aldrig til min bog.

Gad vide om det nogen sinde vil ændre sig igen, eller det bare vil blive ved med at være, ingen fordybelse men bare stress i forhold til at zappe ud og ind af mine apps. Jeg ved det ikke, men det er vel egentlig mig selv der bestemmer det…..eller hva.

Men de sidste bøger jeg har læst og som jeg gerne vil anbefale her, til jer der ikke kun zapper på mobilen.
Den 1. det er Anne Linnets 2. bog om hendes erindringer. Den er saftig (SEX SAFTIG) og nogle gange tror man jo nærmest det er løgn. Jeg elsker hendes musik, men jeg tror der en en grund til, at jeg ikke blev færdig med at læse bogen, jeg synes den er LIDT FOR MEGET.

Den anden er DEN LUKKEDE BOG. Det er ganske vist ved at være længe siden, at jeg har læst den, men jeg synes den var rigtig god. Det er ikke nogen krimi, dem kan jeg nemlig ikke rigtig tåle, jeg tuder altid hvis de bliver for uhyggelige. Derfor har Konen forbudt mig, at læse krimier. Hun synes det er unødvendig trøst ;-).

Den tredje er MIN MOR SIGER af STINE PILGAARD. Det er en af Konens gamle veninder, som er blevet rost til skyerne for hendes 1. roman. Den er hylemorsom og jeg anbefaler den varmt.

Det var vist det, nu vil jeg zappe videre...




7 kommentarer:

  1. Og så var det lige, at jeg zappede forbi dig. ;-) Jeg læser hele tiden. Det er kun et spørgsmål om hvor mange minutter eller timer dagligt. Og behovet for en god og især lang nattesøvn. Jeg har både bib-bøger og min e-bogslæser i gang. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt du zappede forbi, men lige gav dig tid til en kommentar ;-)

      En gang læste jeg også meget, men jeg tror ikke den tid kommer igen, jeg har ikke ro på mig selv længere tid af gangen mere.

      Jeg vil anbefale dig den af Stine Pilgaard, den vil du helt sikkert synes om.

      Kh Camille.

      Slet
  2. Ih hvor jeg godt kender det med mobilen/tabletten! Jeg skal også altid lige tjekke sytten ting og læse de seneste nyheder osv. inden jeg i seng - så ved pludselig slet ikke hvornår der er tid til en bog. Men det skal jeg prøve at lave om på - vil nemlig meget gerne i gang med Game of Thrones bøgerne :) Og må også få læst Stines bog - hulkede af grin, da jeg læste de første tre sider af bogen sidst jeg besøgte jer!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja dem skal du vist læse, Tanya var helt vild med dem. Jeg siger lige til Tanya, at jeg ved hvad du ønsker dig i fødselsdagsgave, jeg tror ikke hun har købt endnu. Så kan du få dig et længere grin af Stines bog ;-)

      Nå vi kommer til "Far Jørgens" fødselsdag, så tror jeg lige vi skal have lavet en lang eftermiddagsdate. Tanya vil gerne snakke hækling med dig og jeg vil snakke blog med dig :-). Jeg er ved at overbevise hende om at vi skal tage en forlænget weekend, for jeg vil også gerne en tur til Helsigborg, på en lille juletur.

      Kh Camille.

      Slet
    2. Det skal vi ihvertfald - jeg har allerede gået og tænkt, at I forhåbentlig kan nå at komme forbi på besøg, når I kommer til fødselsdag :) Hold op der skal snakkes blog og hækling - og Norge :) - så der skal sættes rigeligt tid af!! ;)
      Og ja, hyggetur til Helsingborg bliver man bare aldrig træt af!
      Jeg har hermed afgivet min stemme - I skal på lang weekend til Djævleøen!

      Slet
  3. Åh, jeg læste også den lukkede bog for længe siden. Jeg syntes at den var fantastisk. Anne linnet er nok heller ikke lige mig, men den sidste lyder sjov :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja Charlie, du skal helt sikkert læse den sidste, hvis du vil ha et godt grin :-)

      Kh Camille.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...