lørdag den 2. november 2013

#2. 10 fakta om mig som ingen ved / Photo Challenge

Sikke en udfordring, for jeg tænker at hvis der er noget som I ikke ved om mig, ja så er det højest sandsynligt, fordi I ikke skal vide det ;-)

Derfor vil jeg her ikke fortælle nogle hemmelige hemmeligheder, men mere fortælle hvem jeg er, og måske viste du det ikke. Nu kan du jo prøve og se…

  1. Jeg har en frygt for at vinde for mange millioner i LOTTO.
  2. Jeg synes det er dumt at springe over hvor gærdet er lavest, hvis man kan kravle under hvor det er højst.
  3. Jeg er uddannet pædagog og friluftsvejleder, men startede engang på en uddannelse som gartner.
  4. Jeg er skilsmissebarn, men har overlevet, selv om jeg vorksede op i en betonblok.
  5. Hvis der var noget der hed ADHD da jeg var barn, havde jeg ret sikkert fået den diagnose. Jeg foretrækker selv at tænke på Pippi Langstrømpe som mit forbillede.
  6. Jeg har en lillesøster, som er alt hvad jeg ikke er. Hun bor i sit eget murstenshus, hendes hjem er indrettet i alle nuancer inden for brun, hun har en campingvogn og har en opsparing.
  7. Jeg vil gerne være anderledes, men er bare ligesom de andre, som gerne vil være anderledes.
  8. Jeg er ikke engang anderledes fordi jeg er lesbisk, for det er også blevet helt normalt.
  9. Jeg hedder MILK til mellemnavn og er den eneste i Danmark som hedder det. Jeg har købt mig til navnet og du kan læse om det her.
  10. Jeg laver de fleste ting som midlertidige løsninger, fordi så behøver det ikke at være perfekte. Det er bestemt ikke en af de ting min kone er faldet for mig for, men det er der mange andre grunde til……..men det ville være en meget længere liste ;-)








Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...